Het laatste stukje Caribbean !!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van wessel brinkman - WaarBenJij.nu Het laatste stukje Caribbean !!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van wessel brinkman - WaarBenJij.nu

Het laatste stukje Caribbean !!!

Door: WesselBrinkman01

Blijf op de hoogte en volg wessel

15 April 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo daar hoe is het,

Hier aan boord is alles prima, we hebben de Caribbean achter ons gelaten en zijn begonnen aan de Atlantische oversteek.
Mijn vorige verhaal eindigde op de zeedag voor Half Moon Cay, Bahamas, deze dag is rustig verlopen.
Na de wacht heb mezelf opgefrist en nog even wat tv gekeken, voordat ik mijn formal uniform weer aan getrokken en we het schip in gegaan zijn, vanavond is weer een formal night, en gaan we met een paar officieren eten in de Pinaccle, mede omdat Danny aan het einde van de cruise naar huis gaat.
Om een uur of acht zijn we naar het Crows Nest gegaan, om even een drankje te doen.
Om half 9 zijn we aan tafel gegaan in de pinaccle, het was echt super gezellig en het eten was echt waanzinnig.
Na het eten, zijn we nog even blijven zitten, we konden amper opstaan zo vol zaten we.
Uiteindelijk zijn we weer naar de Northern Lights gegaan, hebben een leuk feest gehad, meestal blijft het leuk tot een uur of 1, dan wordt het rustig.
Daarom zijn we maar door gegaan naar de OB, wel met twee man minder want die hadden wacht.
Maar eenmaal in de OB aangekomen, zijn er natuurlijk ook weer mensen die net van wacht afgekomen zijn.
Het bleef lang gezellig, ik heb geen idee meer hoe laat het geworden is.
De volgende ochtend, lekker fris en fruitig opgestaan, of niet, waren we in Half Moon Cay, in eerste instantie had ik hier nog wel een keer de wal op willen gaan.
Het was slecht weer, veel bewolking en ik geloof af en toe ook wat regen, dus heb ik het laten schieten.
Vond het verstandiger om nu gewoon wacht te lopen en te wachten tot Madeira.
De wacht is verder normaal verlopen, we hebben het vertrek weer gedaan en hebben koers gezet naar Ft Lauderdale voor de laatste keer dit seizoen.
Omdat het de laatste avond van Danny was besloten we een nog een paar drankjes te doen in de Northetn Lights, hij wilde het rustig aan doen om morgen niet al te moe te zijn, ja ja……..
In de Northern Lights kwamen we twee passagiers tegen waar we eerder in de week al mee om gingen.
Ik geloof dat we weer tot een uur of 1 zijn blijven hangen, daarna nog wat gaan drinken in de hut van Ade een 3e elec, en weer geëindigd in de OB.
Ik heb Danny nog nooit zo lam gezien hahaha, ik geloof om een uur of drie heb ik hem naar zijn hut gebracht, hij was zo zat als het maar zijn kan, maar een leuke avond was het zeker.
De volgende ochtend, laatste keer Ft Lauderdale, weer slecht weer, veel regen en wind.
Natuurlijk had Danny een gigantische kater en wist niets meer van de OB hahaha, heb hem en nog een paar mensen die weg gingen nog gedag gezegd, en ben verder gegaan in de machine kamer.
Aan het einde van de middag hebben we koers gezet naar Madeira Canarische Eilanden, op de dag dat het 100 jaar geleden is dat Titanic is vergaan.

Ik laat snel weer wat horen en de groeten aan iedereen.



  • 20 April 2012 - 06:01

    Mama:

    Lang zal die leven, lang zal die leven, lang zal die leven in de gloria, in de gloria , in de gloria, hieperdepiep hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lieverd van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele leuke dag en avond. Dikke kus van ons allemaal. Vandaag voor de tweede keer in die twintig jaar hier in ieder geval geen mooi weer op je verjaardag. Hoe is het bij jou? Je bent er bijna, in Europa bedoel ik. Ik ga Niels naar school helpen dus straks ga ik weer verder.

  • 20 April 2012 - 08:28

    Papa:

    hey vriend van harte gefeliciteerd en heel veel plezier en een waanzinnige dag. toch wel heel maf na 20 jaar jouw verjaardag zonder dat jij erbij bent.
    hoe gaat het zie je al land, zal nog wel niet.
    Nog een dagje en dan canarische eilanden. we hebben inmiddels een aantal webcams gevonden en nu maar hopen dat die kloppen, maar zo mooi als aan de overkant zal het wel niet in beeld gebracht worden.
    nou jongen heel veel lol en voorzichtig met alles.
    love you pa

  • 20 April 2012 - 19:37

    Gerald, Veronique:

    Hoi Wessel, van harte gefeliciteerd met je 20e verjaardag. Wij wensen jou nog vele gezonde en gelukkige jaren. Groet en een behouden vaart, Gerald, Veronique, Charlotte en Sophie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

wessel

mijn locatie is nu seattle (usa) en de golf van Alaska. Wij zijn nu op de stille oceaan en bezoeken eilandgroepen (hawaii ed)

Actief sinds 06 Juni 2010
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 20524

Voorgaande reizen:

13 April 2013 - 24 Augustus 2013

Number One, 4th Officer ms Veendam

16 Maart 2012 - 17 Augustus 2012

Stage aan boord van de Eurodam

23 Juli 2010 - 04 Februari 2011

Stage aan boord van de Rotterdam

Landen bezocht: